איך מייצרים בלוקים מעץ

כשאנחנו שומעים את צירוף המילים "בלוק עץ", לעיתים, אנו לא מתארים לעצמנו כי זוהי מתנה. אבל, כשעינינו פוגשת בפעם הראשונה בבלוק עץ כמתנה ייחודית המתאימה לשלל אירועים, משהו קורה. פתאום, הדבר שחושבים שהוא כה פשוט וטריוויאלי, מעורר בנו זיכרונות ומציף רגעים שקשה לשכוח. למרות שמה הפשוט של המתנה הנפלאה, היא משחקת תפקיד חשוב בחיינו. אז… מה התהליך שעובר בלוק עץ כדי להפוך למתנה? איך אפשר לשלב אותה ואיפה? כיצד למעשה הופכים בלוק עץ למתנה?. כאן תמצאו את התשובות לכל השאלות הנ"ל, ואף תקבלו מספר רעיונות מקוריים.

 

תהליך הייצור:

כעת, לפני שניכנס לעומקה של היצירתיות שמאפיינת את המתנה הזו, נכיר את הדרך שעושה העץ עד אלינו. הינה מעט מידע קצר על התהליך:

  1. סוג העץ שבוחרים הוא בדרך כלל עץ אורן. ראשית, מבצעים חיתוך ושיפצור על פי מידות בצורות השונות שבחרו הלקוחות למתנה. בדרך כלל, יש נטייה לבחור בבלוק עץ בעובי של 3.4 סיימ בכל הקשור בנושא.
  2. לאחר מכן, מדפיסים את התמונה המבוקשת על העץ. זאת באמצעות מדפסת UV. קיימת גם אפשרות נוספת של הדפסת תמונת מדבקה והדבקתה לבלוק העץ.
  3. מכאן, המתנה עוברת ישר אל הלקוח, לפי ההזמנה, ואיתה, כל היתרונות הרבים.

 בלוק-עץ-עיגול

יתרונותיהם של בלוקים מעץ:

למתנה זו, יתרונות רבים מאוד כשהבולטים שבהם אלו השלושה העיקריים – אקולוגיות, אלגנטיות וכמובן, חוזק:

אקולוגיות – כיום, עם עליית המודעות לאורח חיים טבעי ובריא המקדם שמירה על הסביבה, רבים עושים שינוי. הרבה אנשים בוחרים להשתמש פחות בפלסטיק ויותר במוצרים שמקשרים בינם לבין הטבע. והנה בדיוק הסיבה לבחור במתנה הזאת. מכיוון שמתנה זו מעץ, אין קרובה ממנה לתחום האקולוגיה והשמירה על הסביבה. זה לא עוד צעצוע מפלסטיק שלא מתכלה. אלא עץ אמיתי, שניכנס לנו ללב. האדם הוא ייצור שנהנה מן הטבע, ויופיו, חודר אל הלב האנושי. על כן, מתנה זו גורמת לכל זיכרון להישאר מתוק יותר. מתנה מרגשת מעץ, מקדמת חיבור אינטגרלי רגשי ליופי הטבעי ולשורשים ומזכירה לנו חוויות מן החיים.

אלגנטיות – מתנה שכזו היא מתנה אלגנטית להפליא. מכיוון שאנו נוטים להשתמש רבות בעץ כרהיט לבית, קצת חשיבה מקורית, וכך נהיה. אוסף בלוקים מעץ שהופכים למיני רהיט עם הדפסה יכולים להשתלב מקסים בבית. ואם מתווספות להם תמונות ייחודיות? הרי שזאת הנאה לעיני המתבוננים. כשהמתנה היא יפה, אסטטית, משדרת יוקרה ומתאימה למגוון רחב של מקומות, לא ישכחו אותה. מתנה כזו היא כמו כפפה ליד בין אם בוילה גדולה, בדירה קטנה או במשרד.

חוזק – מתנה זו אינה נשברת כלל וכלל. היא תחזיק מעמד בכל מצב של נפילה. כך, לא צריך להיזהר כשמעבירים אותה למישהו וגם האדם שמקבל אותה לא צריך להיזהר איתה. כך אפשר לשנע את המתנה ממקום למקום וזו, תישאר כשהייתה. עם הפתרון המושלם הזה, אפשר לומר להתראות לאריזות הגדולות והמסורבלות, לקלקרים ולניירות הפצפצים.

 

לאיפה בלוקים מעץ משמשים כמתנה?

למעשה, בלוקים מעץ משמשים כמתנה המתאימה לכל כך הרבה מקומות. בלוק עץ, הוא מתנה המתאימה למשרד, לחדר השינה, למטבח, לסלון, לחדרי אירוח בבתי מלון, וכו'. כל מקום כפרי הדמיון, שבו תבחרו לשים תמונות מודפסות על עץ אורן מעוצב, כמעט תמיד מתאים. מה שכן, לבתים בעלי עיצוב בסגנון טבעי – כפרי, זה יכול רק להוסיף.

 

רעיונות מקוריים במיוחד:

אם שאלתם את עצמכם, מה מקורי ומיוחד ביותר לתת כשמדובר במתנות כאלה, הנה התשובה. מכיוון שאת העץ אפשר להתאים למגוון רחב של צורות, אספנו לכם את הרעיונות הבאים:

כלי נגינה עם תמונות מודפסות – כן, גם גיטרה או כינור עם הקדשה אישית ותמונה ייחודית הם רעיון מצוין.

בלוק עץ גיטרה

גלשן עם תמונות וכיתוב – לכל חובבי הגלישה, אם אי פעם התפללתם לגלשן עם תמונות וכיתוב לבחירתכם, הגיע הזמן להגשים חלום.

בלוק עץ גלשן עם תמונות

במיוחד לספורטאים – אופניים או מחבטים בעיצוב אישי עם תמונות ייחודיות וכיתוב לבחירתכם.

כוכב-עץ-מודפס

לבעלים לחיות מחמד – כף הרגל של הכלב או החתול עם תמונה מודפסת שלהם עליה. כמובן שהרעיון תקף למגוון רחב של חיות.

בלוק עץ כף רגל כלב אישי

לכל זוגות האוהבים – אותיות מעץ בצורת המילה LOVE בתוספת לב עם תמונת הזוג.

love-בלוק-מעץ

זיכרונות טובים ומשפחתיים – בלוק עץ בצורות לב, פרח, עיגול, כוכב, חמסה ועוד… עם תמונות של הילדים, ההורים, האחים וכד'.

בלוק-כוכב-מעץ-1010

ברכות מודפסות – ברכה לעסק, לבית, ללובי מלון ועוד בצורה לפי בקשה ובעיצוב לבחירת הלקוח.

ברכת-העסק בלוק עץ

כמובן, קיים עוד מגוון רחב של בקשות ייחודיות ואפשר לחפש רעיונות נוספים או לנסות לבקש את הרעיון המקורי שלכם.

 

מתנות לאירועים:

בלוק עץ יכול לשמש גם כמתנה לאירוע. רבים האנשים שלוקחים תמונה מאירוע ומתאימים לה את מיני בלוק העץ שלה. מתנה כזו בהחלט משאירה זיכרון מתוק מן האירוע.

 

הערות נוספות בנושא:

איכות התמונה – איכותן של התמונות המודפסות היא בהתאם לסוג המדפסת, הראשים וגודל הטיפה. ככל שהטיפה קטנה יותר כך האיכות גבוהה יותר. כמובן שיש להקפיד על קובץ תמונה איכותי. לכן, עדיף שלא להעביר את קובץ התמונה באפליקציית וואטסאפ אשר מפחיתה מאיכות הקובץ. במקום זאת, יש לשלוח את הקובץ בגודל המקורי לאימייל.

ייצור, הדפסת תמונות ועיצוב המתנה – כל יצרן ביכולתו לייצר סוג אחר של מתנה. לא כל היצרנים יכולים לייצר כל רעיון, אבל בדברים שהם בייסיק – כמעט כולם מתעסקים.

 

לבלוק עץ יש פוטנציאל רב להפוך למתנה מרגשת במיוחד. הוא חזק, מרשים, אסטטי ומשאיר רושם רגשי חם. אפשר להגשים איתו חלומות ולהביט בעזרתו בזיכרונות. והרי, אין כמו תמונה של רגע קסום כדי לנצור זיכרונות טובים.

להזמנת תמונות מודפסות השאירו פרטים

5 + 13 =

בלוק-לב-מעץ