איך להירדם מהר
סופרים כבשים אך עדיין לא נרדמים? חוסר בשינה יכול לפגוע באורח החיים ולהחליש את המערכות בגוף, שינה טובה ועמוקה בריאה ומסייעת לאורח חיים תקין.

איך להירדם מהר מספר טיפים שיסייעו לכם.

 

1. הפגת לחץ נפשי:

אחת הסיבות לנדודי שינה הוא לחץ נפשי מתח סטרס הנגרמים מסיבות רבות עבודה, משפחה, לימודים או התחייבויות שונות לכן חשוב להרפות את הלחץ והמתח. תוכלו לפרוק את הלחץ על ידי שיתוף אדם יקר בסיבות שגורמות לכם למתח ולקבל ייעוץ או חוות דעת נוספת, שיחה עם אדם קרוב יכולה מאוד לסייע ולהפחית מתחים.

2. בחירת כרית מזרון שינה וסדין:

תתפלאו לדעת שבחירת הכרית המזרון והסדין מסייעים לשינה טובה, לכן ניתן למצוא כריות נוצות כריות ויסקו אורטופדיות, נמוכות גבוהות רכות או קשות תומכות צוואר הכל בהתאמה אישית לכל אחד ואחת תעשייה שלמה שעוסקת בייצור כריות לשינה טובה, בחרו לכם את הכרית המתאימה ביותר הניחו את הראש ובדקו אם הגובה, הרכות וסוג הבד מתאימים לנוחיות שלכם.

3. בחירת מזרון השינה והסדין:

יש שיעדיפו מזרון רך וקפיצי בעוד אחרים דווקא יבחרו מזרן קשה בחירת המזרן לא פשוטה בעיקר אם כזוג לכל אחד יש העדפות שונות מה ניתן לעשות? במקרה כזה אפשר לקנות 2 מזרונים שונים ולמקם אחד לצד השני.

4. כיצד לבחור את המזרון:

גשו לחנות שבו על המזרון, שכבו התגלגלו נסו לקום מצאתם שהמזרון לא נוח אל תתפשרו חפשו מזרון שמתאים לכם אל תחכו שהמזרון כדברי בעל החנות יהפוך רך או גמיש יותר, מצאתם מזרון איכותי אך הוא יקר קחו בחשבון שמזרון הוא לתקופה ארוכה לכן זוהי השקעה טובה, בחרו את הסדין המתאים לכם סטן, כותנה, משי.

5. קריאה לפני השינה:

ספר טוב מגאזין או עיתון מסייעים מאוד תוך כדי הקריאה משחררים לחץ ומתח ויוצרים אוירה רגועה ונוחה לפני השינה גורמים לעייפות ולהרדמות.

6. בחירת פיגמה או בגדים לשינה:

לפני השינה רצוי לעשות אמבטיה חמה ומפנקת המחטא את הגוף המשחררת את השרירים, בחרו את הבגדים שהכי נוח לכם לישון איתם פיג'מה איכותית עשויה מבד נושם רך וגמיש יכולה להועיל ולהקנות שינה נוחה.

7. אוכל ושתיית קפאין:

רצוי להפחית בשתיית משקאות הכוללים קפאין שעתיים שלוש לפני השינה, צמאים שתו מים ועדיף חמים. אוכל לפני השינה אחד הגורמים להפרעות שינה, חריף מלוח חמוץ או מתוק יכולים לגרום לצרבות לא נעימות לכן הקפידו על ארוחה קלה לא כבדה עד שעתיים לפני השינה.

 

שימוש בכל הטיפים יעניק לכם שינה קלה וטובה ואורח חיים בריא לילה טוב חלומות פז.