קידום אתר במנועי החיפוש כולל פרמטרים רבים, אחד מהפרמטרים הוא כמות כניסות לאתר וזמן השהייה באתר, איך רשתות חברתיות מסייעות בקידום אתר?

רשתות חברתיות קידום אתר מה משותף

שימוש נכון ברשתות החברתיות יכול להועיל מאוד לתהליך של קידום אתר, כאשר מפרסמים פוסט רצוי לתת תקציר של המידע ולא לפרסם את כל המידע ברשתות, חשוב לפרסם תמונה וטקסט תמציתי מעניין שיסקרן את הגולש ויגרום לו לזלוג לאתר זליגה זו חשובה מאוד היא משפרת את כמות הכניסות מכתובת ip שונה לאתר.

במידה והתוכן המפורסם באתר מעניין כתוב נכון ומעניק ידע הוא יגרום לגולש לקרוא אותו עד סופו ויענה על פרמטר נוסף של זמן שהייה באתר, במידה ותוכן זה יגרום לגולש לעבור לדף נוסף הוא יענה על פרמטר נוסף מעבר בין דפים, אם אותו גולש שהגיע מהרשת החברתית גם יבצע הזמנה או יצור קשר דרך האתר הוא גם יענה על פרמטר יחס המרה במידה והוגדר בחשבון אנליטיקס בגוגל.

ביקור חוזר באתר

אחד מהדברים החשובים ביותר בעסק הוא חזרת הלקוח לקנייה או קבלת שירות חוזר, עסק שאין בו לקוחות חוזרים לא ישרוד לאורך זמן, לאתר אינטרנט צריך להתייחס כעסק לכל דבר גם באתר צריך גולשים חוזרים איך מחזירים את הגולש?

קיימות שיטות רבות ומגוונות וכל שבעל האתר יצירתי מבין את החשיבות הוא ימצא את הדרך להחזרת הלקוח.

רשימת תפוצה למנוי באתר

יצירת רשימת תפוצה על ידי הוספת מייל הגולש, רשימה זו מאפשרת עדכונים שוטפים כולל קישור להזמנה לכניסה לאתר.

ערוץ יוטיוב אישי

פרסום סרטונים בערוץ יוטיוב אישי הכוללים הזמנה לכניסה לאתר.

כלים ועזרים נוספים

באתרים רבים קיימים כלים ועזרים הגורמים לגולש לחזור ולהשתמש בהם לדוגמה מחשבון לחילוץ מע"מ, מחשבון לחישוב ריביות, מחשבון המרת כוסות לגרם, תרגומון שפות, מילון מושגים וכלים רבים נוספים הגורמים לגולש לחזור ולהשתמש באתר.

מה לא לעשות ברשתות החברתיות

יש לקחת בחשבון שהרשת החברתית היא לא בבעלותנו לא שייכת לנו, לכן יש להשתמש בה בתבונה ולנצל את הבמה לתועלתנו, אין להעלות בה את כל התכנים או כל המידע, המידע התמונות והחומר המקצועי צריכים להיות בבעלותנו זאת אומרת באתר שלנו.

חשוב מאוד להיות אמינים ברשת

אין ליצור בז טיפשי שישרת אותנו במקרה חד פעמי אבל יקלקל את שמנו ויהרוס את הערוץ להבאת הגולש לאתר, לדוגמה מפורסם שעבר תאונה קשה ובשביל פרטים לחצו לקישור הבא, פעולה זו אסורה.

מה כן לעשות בשביל לקדם את האתר? צפו בכתבה הבאה טיפים לקידום אתרים עבור בוני ומקדמי אתרים. כל הטיפים השווים שישפרו את הדירוג שלכם במנוע חיפוש גוגל.

תוכן זה נכתב על ידי: איציק פייזק מומחה לבניה וקידום אתרים.